۶ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

برای کاهش ، کنترل و پایین نگه داشتن قند خونتان بخوانید

15 روش برای کاهش قند خون خود بدون درمان دارویی

دیابت نوع 2 به یک اپیدمی جهانی تبدیل شده است اما آیا می دانستید که نه تنها فقط قابل پیش گیری هست، بلکه قابل بازگشت هم هست ؟ اگر دیابت نوع 2 دارید ، ما در این بخش از سلامت نمناک چند نکته مفید در مورد نحوه پایین آوردن و پایین نگه داشتن قند خون را برای شما آورده ایم.

در حالی که برخی از ما به طور ژنتیکی در معرض خطر دیابت نوع 2 قرار داریم ، این مشکل امروزه به طور عمده یک اختلال سبک زندگی است ؛ با تغییر سبک زندگی خود ، می توانید یاد بگیرید که چگونه سطح قند خون را به طور طبیعی کاهش دهید – بدون نیاز به دارو بیشتر داروهای دیابت چیزی بیش از یک تعمیر موقت نیستند.

 

رژیم-قند-خون

  • بوسف تیموری
  • سه شنبه ۳۰ مهر ۹۸

علل عقب افتادن پریود در زنان ! چه زمانی باید نگران باشم؟

چه زمانی باید با عقب افتادن پریود نگران شویم؟

عقب افتادن عادت ماهانه واقعا در زنان استرس ایجاد می کند اما این مشکل در برخی از مراحل زندگی کاملا رایج است ؛ زمانی که عادت ماهانه دیر می شود اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که باردار هستید. با این حال، این تنها یک احتمال است. اما همیشه عقب افتادگی عادت ماهانه به این معنا نیست که حامله هستید نظریه ها نشان می دهد سیکل قاعدگی یک زن 28 روز طول می کشد و این زمانی است که باید بین دوره ها بگذرد.

بدن انسان روبات و ساعت نیست بنابراین زنان زودتر یا دیرتر از آن می توانند عادت شوند. عملکرد بدن با چندین سیستم مرتبط است همانند ماشین روغن کاری شده با هم کار می کنند. بنابراین، سیستم ایمنی، متابولیک، گردش خون، هورمونی، سیستم نورواندوکرین باید در شرایط عالی برای چرخه قاعدگی دقیقا تا چهار هفته باشد. 

  • بوسف تیموری
  • سه شنبه ۳۰ مهر ۹۸

مواد غذایی که موجب “سقط جنین” می شوند

مواد غذایی که موجب سقط جنین می شوند

برنامه غذایی زنان باردار به دلیل حفظ سلامت جنین و مادر با دقت بیشتری تنظیم می شود. در بین مواد غذایی دسته ای از خوراکی ها جزو مواد غذایی سقط کننده جنین هستند که نباید مصرف شوند. مواد غذایی سقط جنین را می شناسید؟ شما خانم باردار که همه کار برای سلامتی جنین خود انجام می دهید برای حفظ آن و جلوگیری از سقط جنینتان باید در مصرف برخی از مواد غذایی بسیار محتاط عمل کنید ، مواد غذایی و خوردنی هایی که در این بخش از نمناک به طور کامل خواهیم گفت.

زعفران-باعث-سقط-جنین-میشود

  • بوسف تیموری
  • دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸

16 روش درمان درد های شدید معده در خانه !

16 راه اثبات شده برای از بین بردن معده درد ، دل درد و اسپاسم

تقریبا هر کسی دل درد رو حداقل یکبار تجربه کرده و برای بعضی از ادمها دل درد چیزی است که زیاد اتفاق می افتد.اگر شما دل درد دارید احتمالا دلتون میخواد که هر چه سریعتر از شرش خلاص بشید. حتی دل دردهای کوچک هم ازار دهنده هستند و میتوانند تمرکز کردن شما را دچار مشکل کنند ، اینکه از شر دل درد خلاص بشید کار سختی نیست. با چند تا راهکار در خانه میتوان این کار را انجام داد به خواندن این بخش از سلامت نمناک ادامه بدهید تا یاد بگیرید که چگونه میتوان این کار را انجام داد.

 

  • بوسف تیموری
  • يكشنبه ۱۴ مهر ۹۸

برای همیشه از شر لک و مک صورت خلاص شوید

 

از بین بردن لکه های پوستی با مواد طبیعی

لکه های روی پوست یکی از شایع ترین نگرانی های مربوط به زیبایی شخصی است. آنها می توانند به علت بسیاری از عوامل مانند خورشید، ژنتیک، پیری و اختلالات هورمونی ناشی از عوارض جانبی داروها یا سایر محصولات ایجاد شوند.در این بخش از سلامت نمناک 14 دستورالعمل برای ماسک طبیعی ساده وجود دارد که به کاهش یا حذف هر گونه لکه های پوستی کمک می کند.

  • بوسف تیموری
  • شنبه ۱۳ مهر ۹۸

تمام چیزی که شما باید درباره بیماری های قلبی بدانید.

بیماری قلبی چیست؟

بیماری قلبی عامل اصلی مرگ در ایالات متحده است . در ایالات متحده، 1 در هر 4 مرگ ناشی از بیماری قلبی است. این در حدود 610،000 نفر است که هر سال از این وضعیت می میرند.

بیماری قلبی علت اصلی مرگ چندین جمعیت، از جمله قفقاز، اسپانیایی و آمریکایی ها است. تقریبا نیمی از آمریکایی ها در معرض خطر بیماری های قلبی هستند و این تعداد در حال افزایش است.

Related image

  • بوسف تیموری
  • پنجشنبه ۴ مهر ۹۸